آرایشگر مو ( شینیون و غیره )

شینیون مو یکی از مدل‌های زیبا و متنوع آرایش مو است که برای مجالس، عروسی‌ها، مهمانی‌ها مناسب است. شینیون مو به معنای جمع کردن و پیچاندن موها در پشت سر یا بالای سر به شکل‌های مختلف است. شینیون مو از اصطلاح فرانسوی chignon du cou گرفته شده است که به معنای پشت گردن است. با استفاده از انواع مدل شینیون مو و تکنیک‌های قابل اجرا، می‌توانید ظاهری شیک و جذابی برای موهای خود ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که مراقبت درست از موها پس از شینیون نیز برای حفظ و طولانی مدت بودن ماندگاری بسیار مهم است. همه چیز درباره شینیون مو مدل های متداول و استاندارد برای آن وجود ندارد چرا که روز به روز مدل های مختلف به شینیون مو زیبا اضافه می شود. در واقع شینیون مو زیبا یک هنر نا محدود می باشد بعد از نظر مدل بسیار متفاوت و گوناگون است و...

رزرو تلفنی نوبت 09125501886 - 77449633-021

شینیون مو یکی از مدل‌های زیبا و متنوع آرایش مو است که برای مجالس، عروسی‌ها، مهمانی‌ها مناسب است. شینیون مو به معنای جمع کردن و پیچاندن موها در پشت سر یا بالای سر به شکل‌های مختلف است. شینیون مو از اصطلاح فرانسوی chignon du cou گرفته شده است که به معنای پشت گردن است. با استفاده از انواع مدل شینیون مو و تکنیک‌های قابل اجرا، می‌توانید ظاهری شیک و جذابی برای موهای خود ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که مراقبت درست از موها پس از شینیون نیز برای حفظ و طولانی مدت بودن ماندگاری بسیار مهم است.

همه چیز درباره شینیون مو

مدل های متداول و استاندارد برای آن وجود ندارد چرا که روز به روز مدل های مختلف به شینیون مو زیبا اضافه می شود. در واقع شینیون مو زیبا یک هنر نا محدود می باشد بعد از نظر مدل بسیار متفاوت و گوناگون است و هر آرایشگر ماهر و با تجربه می تواند با ادغام مدل های مختلف شینیون مو زیبا و ترکیب آن ها با یکدیگر یک خلاقیت و مدل جدید و خاصی طراحی کند. شینیون مو زیبا حتی با ترکیب بافت مو نیز یک مدل جدید طراحی می شود. شینیون مو زیبا وابسته به مد می باشد و در دوره  های مختلف مدل مو های محبوب مدت توجه افراد بسیار زیاد قرار می  گیرد و ترند سال می  شود. در دوره های مختلف مدل های مو طرفداران زیادی پیدا می کند اما در سال های اخیر ما شاهد پرطرفدار شدن مدل مو های باز بوده  ایم. شینیون مو زیبا در بین خانم های ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد. مخصوصاً در مراسم هایی مانند نامزدی یا عروسی و جشن تولد خیلی دارد. شینیون در مدل  های باز و بسته یا ترکیبی از این دو طراحی شده است و هر ساله مدل های جدیدی به شینیون مو زیبا اضافه می  شود. شینیون مو برای همه سنین امکان پذیر می باشد و حتی مدل  های بچه گانه کودکانه نیز برای تزیین و زیبا سازی مو تحت عنوان شینیون طراحی شده اند. شینیون مو زیبا در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد و این مدل از هنر آرایشگری روز به روز پیشرفته تر می شود. در گذشته شینیون مو به بستن مو به صورت ساده در پشت سر به صورت یک گیس ساده بوده است اما امروزه طراحی های بسیار پیشرفته و برجسته در شینیون مو باعث معروف تر شدن این هنر در بین آرایشگران شده است. امروزه شینیون مو برای انواع مختلف مو مانند مو های کوتاه و مو های بلند و مو های متوسط طراحی شده است. 

نکات و تکنیک‌های اجرایی شینیون

  1. موهای تمیز و خشک: قبل از شینیون، مطمئن شوید که موهایتان تمیز و خشک باشند. این کار به ثابت ماندن بهتر موها کمک می‌کند.
  2. استفاده از محصولات نگهدارنده مو: در هنگام شینیون، می‌توانید از اسپری‌ها و ژل‌های نگهدارنده مو استفاده کنید تا مدت طولانی تری ماندگاری داشته باشد.

مراقبت از موها پس از ساخت شینیون:

  1. محافظت در برابر ضربه: پس از شینیون، موهای خود را از صدمه و ضربه محافظت کنید. برای این کار می توانید از کاورهای مخصوص شینیون استفاده کنید.

برخی از انواع شینیون مو عبارتند از :

شینیون بافت: در این نوع شینیون، موها با روش‌های مختلف بافته می‌شوند و سپس به شکل دلخواه در پشت سر یا بالای سر جمع و سنجاق می‌شوند. شینیون بافت مناسب برای موهای بلند و نیمه بلند است. این نوع شینیون هم با لباس‌های رسمی و هم با لباس‌های غیر رسمی ست می‌شود.

شینیون تور: در این نوع شینیون، از یک تور کشیده شده بر روی سر استفاده می‌شود. تور باعث می‌شود که موها به صورت یکدست و صاف درآیند و جلوه‌ای زیبا به شینیون بدهد. شینیون تور مناسب برای موهای نازک و کم حجم است. این نوع شینیون با لباس‌های رسمی و کلاسیک همخوانی دارد.

شینیون حرارتی: در این نوع شینیون، از اتو مو استفاده می‌شود تا به موها حالت داده شود. سپس موها به صورت حلقه‌ای، پروانه‌ای، فانتزی یا طبقات در پشت سر چیده و سنجاق می‌شود. شینیون حرارتی مناسب برای موهای صاف و بدون حالت است. این نوع شینیون با لباس‌های جذاب و خاص خودش را نشان می‌دهد.

شما عزیزان می توانید برای گذراندن دوره های شینیون به آموزشگاه ساقدوش مراجعه کنید و پس از گذراندن دوره مدرک فنی و حرفه ای خود را دریافت کنید. 

    

 

نیاز به مشاوره دارید؟

خانم صادقی - مدیریت آموزشگاه
تلفن تماس : 09123065733

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آکادمی آموزشی ساقدوش

ثبت اطلاعات شرکت در دوره آموزشی

* همه موارد با دقت پر شود – جهت برقراری ارتباط با شما