آرایش و پیرایش ( دوره ی عمومی )

دوره آموزش آرایش و پیرایش یا همون دوره مقدماتی آرایشگری یعنی قدم اول برای طی کردن مسیر موفقیت.برای شروع هر کاری لازمه که بستری فراهم باشه، مثل زیرسازی‌هایی که قبل از میکاپ صورت انجام میشه، یا شونه کشیدن قبل از کوتاهی موها. برای شروع راه و رسم آرایشگری هم باید از دوره آرایش و پیرایش شروع کرد. می‌پرسید چرا؟! دوره آموزش آرایش و پیرایش شامل آموزش‌های کوتاه کردن مو (کوپ)، شینیون مو و حالت دادن موهای کوتاه و بلند، محافظت از مو با محصولات آرایشی، رنگ و مش کردن مو، صاف کردن مو، فرکردن، مرتب کردن ناخن، اصلاح صورت و ابرو و آرایش صورت هستش. بعد از گذروندن دوره آموزش آرایش و پیرایش، شما به عنوان یک آرایشگر می تونید تمامی خدمات مربوط به سالن آرایشی رو انجام بدید. صد البته که برای مسلط شدن به هر کدوم از حرفه ها باید بصو...

رزرو تلفنی نوبت 09125501886 - 77449633-021

دوره آموزش آرایش و پیرایش یا همون دوره مقدماتی آرایشگری یعنی قدم اول برای طی کردن مسیر موفقیت.
برای شروع هر کاری لازمه که بستری فراهم باشه، مثل زیرسازی‌هایی که قبل از میکاپ صورت انجام میشه، یا شونه کشیدن قبل از کوتاهی موها. برای شروع راه و رسم آرایشگری هم باید از دوره آرایش و پیرایش شروع کرد. می‌پرسید چرا؟!

دوره آموزش آرایش و پیرایش شامل آموزش‌های کوتاه کردن مو (کوپ)، شینیون مو و حالت دادن موهای کوتاه و بلند، محافظت از مو با محصولات آرایشی، رنگ و مش کردن مو، صاف کردن مو، فرکردن، مرتب کردن ناخن، اصلاح صورت و ابرو و آرایش صورت هستش.

بعد از گذروندن دوره آموزش آرایش و پیرایش، شما به عنوان یک آرایشگر می تونید تمامی خدمات مربوط به سالن آرایشی رو انجام بدید. صد البته که برای مسلط شدن به هر کدوم از حرفه ها باید بصورت تخصصی در هر دوره آموزش جداگونه‌ای رو ببیند.

مزیت دوره آرایش و پیرایش این است که با گذراندن این دوره و کسب مدرک فنی حرفه ای می توان اقدام به تاسیس سالن آرایشگری کرد. در مرحله اول این دوره، اصول اصلی آرایش و پیرایش بیان می شود. این اصول شامل چهره شناسی، رنگ شناسی و پوست شناسی می شود. هنرجو در این مرحله با تمامی این مباحث آشنا شده و به صورت عملی با این مفاهیم آشنا می شود. با توجه به تغییر مد، لازم است تا هنرجو با آرایش های جدید و مد روز آشنا باشد. طی دوره آرایش و پیرایش، ژورنال های معتبر آرایشی و همچنین صفحات محبوب اینستاگرامی به هنرجو معرفی می شود تا با دنبال کردن این صفحات، همواره با مد روز همراه باشند.
در مرحله بعد، تمامی کارهایی که در آرایش و پیرایش باید انجام شود، توضیح داده می شود. این کارها شامل رنگ و مش مو، پاکسازی صورت، کوتاهی مو، گریم و میکاپ، اصلاح و ابرو، شینیون و مانیکور می شود. در بخش عملی این دوره، هر یک از این کارها بصورت جداگانه تمرین شده و نحوه صحیح انجام هر یک و ترتیب انجام هر یک آموزش داده شده و هنرجو آن را تمرین می کند. تمرین های انجام شده، بر روی انواع فرم های متفاوت چهره انجام می گیرد.

یک نکته خیلی مهم: داشتن مدرک آرایش و پیرایش یکی از مدارک اصلی برای گرفتن جواز سالن زیبایی هست.

آشنایی با آموزشگاه آرایشگری ساقدوش

انتخاب یک آموزشگاه خوب و حرفه ای یکی از تاثیرگذارترین اقداماتی است که می توانید در جهت موفقیت خود انجام دهید. آموزشگاه آرایشگری ساقدوش با برگزاری دوره های آموزشی متفاوت و با بهره گیری از استاد و مجرب تا کنون توانسته است افراد زیادی را به دنیای آرایشگری معرفی کند.

از ویژگی های خاص و منحصر به فرد ساقدوش که آن را از سایر آکادمی های آرایشی متمایز می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه سرفصل های جدید و استاندارد آموزشی تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • ارائه مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای پس از پایان دوره
  • برگزاری دوره های آموزشی به صورت گروهی، نیمه خصوصی، و خصوصی
  • ارائه مباحث آموزشی به صورت تئوری و عملی
  • استفاده از تجهیزات و ابزار با کیفیت و به روز
  • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل برای خانم های شاغل و هنرجویان ساکن شهرستان
  • پشتیبانی از هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی برای ارائه مشاوره و رفع اشکال

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت ساقدوش اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  77449633-021 برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید. 

 

نیاز به مشاوره دارید؟

خانم صادقی - مدیریت آموزشگاه
تلفن تماس : 09123065733

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آکادمی آموزشی ساقدوش

ثبت اطلاعات شرکت در دوره آموزشی

* همه موارد با دقت پر شود – جهت برقراری ارتباط با شما