رنگ کردن مو

دوره آموزش رنگ مو آموزش رنگ و مش چقدر زمان میبرد؟ در حال حاضر مهارت‌های آرایشگری افزایش یافته است. به طوری که بسیاری از آرایشگران صرفا در حوزه‌های خاصی مهارت دارند و فعالیت می‌کنند. اما در عین حال برخی از مهارت‌ها نیز هستند که جنبه عمومی دارند. به این معنی که تمام آرایشگران از مبتدی تا حرفه‌ای باید تسلط کافی در آن‌ها داشته باشند. تسلط بر رنگ و مش از جمله این مهارت‌هاست. بازار کار بزرگی در این حوزه از آرایشگری وجود دارد؛ چرا که اکثر قریب به اتفاق خانم‌ها در سال حداقل یک بار برای رنگ کردن موی خود اقدام می‌کنند. رنگ کردن موها قدمت طولانی در تاریخ زندگی انسان‌ها دارد. استفاده از مواد موجود در طبیعت همچون حنا، پوست یا برگ گیاهان روش‌هایی رایج برای انجام این  کار بوده‌اند. مشکلی که این روش‌ها داشتند، عدم تنوع در ر...

رزرو تلفنی نوبت 09125501886 - 77449633-021

دوره آموزش رنگ مو

آموزش رنگ و مش چقدر زمان میبرد؟ در حال حاضر مهارت‌های آرایشگری افزایش یافته است. به طوری که بسیاری از آرایشگران صرفا در حوزه‌های خاصی مهارت دارند و فعالیت می‌کنند. اما در عین حال برخی از مهارت‌ها نیز هستند که جنبه عمومی دارند. به این معنی که تمام آرایشگران از مبتدی تا حرفه‌ای باید تسلط کافی در آن‌ها داشته باشند. تسلط بر رنگ و مش از جمله این مهارت‌هاست. بازار کار بزرگی در این حوزه از آرایشگری وجود دارد؛ چرا که اکثر قریب به اتفاق خانم‌ها در سال حداقل یک بار برای رنگ کردن موی خود اقدام می‌کنند.

رنگ کردن موها قدمت طولانی در تاریخ زندگی انسان‌ها دارد. استفاده از مواد موجود در طبیعت همچون حنا، پوست یا برگ گیاهان روش‌هایی رایج برای انجام این  کار بوده‌اند. مشکلی که این روش‌ها داشتند، عدم تنوع در رنگ بود که به مرور با ساخت رنگ مو رفع شد. تنوع زیاد در رنگ موها و همچنین افزایش کیفیت آن‌ها باعث شد تا افراد زیادی تمایل به رنگ مو پیدا کنند. افزایش درخواست مشتریان و رقابت سالن‌های آرایشی باعث شد تا مهارت رنگ کردن مو به عنوان یک رشته تخصصی در زیبایی تبدیل شود. بنابراین بدیهی است که دوره‌های با کیفیتی برای آموزش این حرفه برگزار شود. دغدغه اصلی هنرجویان این حرفه، قیمت دوره آموزش آن است که ما در اینجا از سایت الهه بیوتی در مورد قیمت دوره رنگ مو صحبت خواهیم کرد.

ما در آموزشگاه زیبایی ساقدوش دوره آموزش رنگ و مش را برای علاقه‌مندان به این حرفه از آرایشگری تدوین کرده‌ایم. این دوره آموزشی هیچ پیش‌نیازی ندارد. در ضمن تمام آنچه برای تبدیل شدن به استاد مسلم رنگ و مش نیاز دارید، در این دوره آموزشی از صفر تا صد پوشش داده می‌شود.

توانایی شما پس از دوره آموزش رنگ مو و مش

پس از آنکه آموزش رنگ مو و مش به پایان برسد، هنرجو مهارت کافی را برای انجام رنگ مو و مش به دست می‌آورد، به‌طوری که می‌تواند مش با فویل، دکلره، آمبره، سامبره، انواع لایت، دکوپاژ، رنگساژ، هایلایت و … را انجام دهد. این مهارت‌ها به‌گونه‌ای هستند که طرفداران بسیاری دارند، در نتیجه هنرجوها می‌توانند پس از دوره آموزش رنگ مو و مش، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند و با انجام تبلیغات، درآمد بالایی به دست آورند.

چرا آموزشگاه آرایشگری ساقدوش؟

آموزشگاه آرایشگری ساقدوش یکی از بهترین و با سابقه ترین آموزشگاه های آرایشگری  در زمینه آموزش رنگ و مش در تهران خصوصا در شرق تهران می باشد.

1: بیش از 25 سابقه فعالیت در این زمینه

2: آموزش بیش از 58 رشته آرایشگری

3:هزینه پایین شهریه دوره ها

4:خدمات رفع اشکال

5:امکان تشکیل کلاسها در آخر هفته و یا روزهای تعطیل برای خانم های شاغل

6:تشکیل کلاسها به صورت گروهی ، نیمه خصوصی ، خصوصی

7: مشاوره در جهت راه اندازی سالن و…

 

نیاز به مشاوره دارید؟

خانم صادقی - مدیریت آموزشگاه
تلفن تماس : 09123065733

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آکادمی آموزشی ساقدوش

ثبت اطلاعات شرکت در دوره آموزشی

* همه موارد با دقت پر شود – جهت برقراری ارتباط با شما