متعادل ساز چهره ( گریم )

متعادل سازی چهره یکی از مهم ترین تکنیک های میکاپ و آرایشگری است که امروزه در اکثر آرایشگاه های حرفه ای به کار برده می شود. در واقع منظور از متعادل سازی صورت این است که آرایشگر در ابتدا باید نکات کلیدی زیبایی صورت را بشناسد تا با آن بتواند خطوط منفی و معایب صورت مشتری را از بین ببرد و یا کمرنگ کند تا با این کار زیبایی صورت مشترین چندین برابر شود. به همین دلیل است که امروزه اصل و پایه زیبایی و آرایش بر پایه تکنیک متعادل سازی صورت است. و لذا هر آرایشگری با گذراندن دوره متعادل سازی صورت و آموزش متعادل سازی چهره باید به این تکنیک مسلط شود. در واقع متعادل سازی صورت تکنیکی است که با استفاده از ﺁن بتوان عیوب و خطوط منفی صورت را پیدا و ﺁن ها را از بین برد. به طور کلی با این تکنیک باید میان اجزای صورت تعادل برقرار ک...

رزرو تلفنی نوبت 09125501886 - 77449633-021

متعادل سازی چهره یکی از مهم ترین تکنیک های میکاپ و آرایشگری است که امروزه در اکثر آرایشگاه های حرفه ای به کار برده می شود. در واقع منظور از متعادل سازی صورت این است که آرایشگر در ابتدا باید نکات کلیدی زیبایی صورت را بشناسد تا با آن بتواند خطوط منفی و معایب صورت مشتری را از بین ببرد و یا کمرنگ کند تا با این کار زیبایی صورت مشترین چندین برابر شود.

به همین دلیل است که امروزه اصل و پایه زیبایی و آرایش بر پایه تکنیک متعادل سازی صورت است. و لذا هر آرایشگری با گذراندن دوره متعادل سازی صورت و آموزش متعادل سازی چهره باید به این تکنیک مسلط شود.

در واقع متعادل سازی صورت تکنیکی است که با استفاده از ﺁن بتوان عیوب و خطوط منفی صورت را پیدا و ﺁن ها را از بین برد. به طور کلی با این تکنیک باید میان اجزای صورت تعادل برقرار کرد تا در نهایت بتوان زیبایی صورت مشتری را چندین برابر کرد و مشتری دارای چهره ای بدون عیب و نقص باشد. به همین دلیل است که آرایشگر برای به کارگیری این تکنیک باید شناخت کافی از نکات کلیدی زیبایی صورت داشته باشد.

در دوران هاي گذشته، در مراسم آیینی بوده است. مصریان، چینی ها و آفریقاییان از زمان هاي بسیار دور، هر کدام به طریقی گریم میکردند . مصریان اطراف چشم ها را با رنگ سبز رنگ آمیزي و با خطوط سیاه خط چشم می کشیدند و آفریقاییان از رنگ هاي شاد براي چهره استفاده میکردند. گریم به معنی لکه ي کثیف است و گریمور یعنی کسی که عمل گریم را انجام میدهد. واژه گریم در زبان فرانسه در سال 1778 به معناي آنچه در نمایش است، به معناي ادا، شکلک و پیر مسخره میباشد.

در واقع همان متعادل سازی چهره بوده و به شما کمک می کند تا در دنیای آرایش از ترکیب رنگ های مختلف بتوانید عیوب چهره را پوشانده و زیبایی های آن را دو چندان کنید. در بسیاری از موارد در چهره افراد با استفاده از روش متعادل سازی اقدام به ترسیم قسمت هایی از صورت می شود که در واقع با صورت واقعی شخص تفاوت بسیاری دارند.

یاد می گیرید که با استفاده از سایه روشن ها ( کانتورینگ ها) و ابزار کار عیوب صورت را پنهان و زیبایی ها رو جلوه دار کنید این علم به شما این امکان را می دهد تا با ذوق و سلیقه خود و با استفاده از مد روز بتوانید چهره های زیبا و جذاب خلق کنید. امید ما بر این است که همانند یک نقاش خوش ذوق و هنرمند بدرخشید. و از خلق زیبایی ها خود لذت ببرید.

اگر تمایل به حضور در دوره متعادل سازی صورت دارید به راحتی می توانید با شماره 77449633-021  در تماس باشید. 

 

نیاز به مشاوره دارید؟

خانم صادقی - مدیریت آموزشگاه
تلفن تماس : 09123065733

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آکادمی آموزشی ساقدوش

ثبت اطلاعات شرکت در دوره آموزشی

* همه موارد با دقت پر شود – جهت برقراری ارتباط با شما