کلاه گیس باف

بافت کلاه گیس به علت سرعت عمل در آرایش مو یکی از پرطرفدارترین روش ها برای رفتن به مهمانی و مراسم هاست. از این رو آموزش بافت کلاه گیس یکی از آموزش های محبوب بین هنرجویان است.هنرجو در این حوزه با مو ، ابزار بافت مو ، آماده کردن موهای بافته شده و نصب روی مدل ، تشخیص انواع رنگ روی سر ، فر کردن موهای طبیعی ، شناخت انواع وصل مو ( کلیپسی ، پرچ ، چسب ، دوخت و بافت ) و رعایت ضوابط ایمنی و بهداشت محیط آشنا می شود. هنرجو با گذراندن دوره تخصصی و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و می تواند منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد. توانایی شما پس از دوره بافت کلاه گیس پس از گذراندن دوره آموزش بافت کلاه گیس، هنرجو با انواع روش های ساخت کلاه گیس با موی طبعی و مصنوعی آشنا می شود و مهارت...

رزرو تلفنی نوبت 09125501886 - 77449633-021

بافت کلاه گیس به علت سرعت عمل در آرایش مو یکی از پرطرفدارترین روش ها برای رفتن به مهمانی و مراسم هاست. از این رو آموزش بافت کلاه گیس یکی از آموزش های محبوب بین هنرجویان است.
هنرجو در این حوزه با مو ، ابزار بافت مو ، آماده کردن موهای بافته شده و نصب روی مدل ، تشخیص انواع رنگ روی سر ، فر کردن موهای طبیعی ، شناخت انواع وصل مو ( کلیپسی ، پرچ ، چسب ، دوخت و بافت ) و رعایت ضوابط ایمنی و بهداشت محیط آشنا می شود.

هنرجو با گذراندن دوره تخصصی و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و می تواند منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد.

توانایی شما پس از دوره بافت کلاه گیس

پس از گذراندن دوره آموزش بافت کلاه گیس، هنرجو با انواع روش های ساخت کلاه گیس با موی طبعی و مصنوعی آشنا می شود و مهارت و تخصص طراحی را متناسب با متد جدید فرا می گیرد. سپس با اخذ مدرک معتبر فنی حرفه ای می تواند وارد بازار کار شود.
همچنین با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید برای کار خود تبلیغات انجام دهید و جذب مشتری بالایی داشته باشید.

بازار کار آموزش بافت مو

بافت کلاس گیس برای افرادی که دارای سر طاس و یا کم پشت هستند و یا افرادی که می خواهد موهای خود را زیبا کنند مناسب می باشد این روش شاید جزء تنها روش های غیر تهاجمی برای برطرف کردن مواردی باشد که بدان اشاره کردیم شما رد صورتی که بتوانید آموزش لازم در این زمینه را به خوبی بگذرانید می توانید به سادگی وارد بازار کار شوید البته نباید فراموش کنیم که در هر زمینه ای علاوه بر آموزش داشتن علاقه و پشت کار نیز بسیار مهم است.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای کلاه گیس بافت

تمامی دوره هایی که برگزار می شود به دو صورت تئوری و عملی می باشند در ابتدای جلسات کلاس های تئوری برگزار می شود و هنرجویان با مفاهیم اولیه و ابزار و وسایل آشنا می شوند سپس در ادامه دوره به صورت عملی مواردی را که در جلسات تئوری یاد گرفته اند را به صورت عملی یاد میگیرند ، هر دوره با توجه به ماهیتی که دارد نیازمند یکسری از ابزار و وسایل می باشد این دوره نیز با توجه به ماهیتی که دارد نیازمند ابزار و وسایلی از قبیل  قلاب ، چسب ، مو و.. می باشد لازم است هنرجویان در ابتدا قبل از خرید در کلاس تئوری شرکت نمایند و با توجه به نیاز مدرس نسبت به خرید وسایل اقدام نمایند.

 

نیاز به مشاوره دارید؟

خانم صادقی - مدیریت آموزشگاه
تلفن تماس : 09123065733

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آکادمی آموزشی ساقدوش

ثبت اطلاعات شرکت در دوره آموزشی

* همه موارد با دقت پر شود – جهت برقراری ارتباط با شما