چهره پردازی کودک ( آرایش کارتونی )

آموزش گریم کودک همانطور که می دانید در سالهای اخیر گرایش خانواده ها به مصرف لوازم آرایشی موجب شد  تا کودکان نیز به مصرف این نوع از مواد علاقه نشان دهند با توجه به گرایش  چشمگیر کودکان به مصرف مواد آرایشی  و از طرف دیگر مضرات این مواد برای آنها  دوره ای در آموزشگاه های آرایش و پیرایش برگزاری می شود تا با استفاده از دوره و تربیت هنرجویان یک گریمور حرفه ایی در این رشته آرایشگری تربیت شود و پس از ورود به بازار کار تخصصی که فرا گرفته است بتواند علاوه بر ایجاد حس خوشایند کودکان گامی در جهت رفع نیاز درونی کودک بردارد. علاوه بر موضوع تمایل خود کودک در بین خانواده ها هم اخیرا با افزایش مراسمات و جشن های مختص کودکان مانند جشن تولدها، جشن کودک ،جشن الفبا و …  اهمیت این موضوع بیش از بیش مشخص شده است زیرا خانواده ها دوس...

رزرو تلفنی نوبت 09125501886 - 77449633-021

آموزش گریم کودک

همانطور که می دانید در سالهای اخیر گرایش خانواده ها به مصرف لوازم آرایشی موجب شد  تا کودکان نیز به مصرف این نوع از مواد علاقه نشان دهند با توجه به گرایش  چشمگیر کودکان به مصرف مواد آرایشی  و از طرف دیگر مضرات این مواد برای آنها  دوره ای در آموزشگاه های آرایش و پیرایش برگزاری می شود تا با استفاده از دوره و تربیت هنرجویان یک گریمور حرفه ایی در این رشته آرایشگری تربیت شود و پس از ورود به بازار کار تخصصی که فرا گرفته است بتواند علاوه بر ایجاد حس خوشایند کودکان گامی در جهت رفع نیاز درونی کودک بردارد. علاوه بر موضوع تمایل خود کودک در بین خانواده ها هم اخیرا با افزایش مراسمات و جشن های مختص کودکان مانند جشن تولدها، جشن کودک ،جشن الفبا و …  اهمیت این موضوع بیش از بیش مشخص شده است زیرا خانواده ها دوست دارند علاوه بر جذابیت در فرزندانشان همچنین یک روز به یاد ماندنی در ذهن کودک خود به ثبت برسانند. با توجه به موضوعات  عنوان شده آموزشگاه ساقدوش نیز که یکی از برترین برگذارکنندگان کلاس آموزش گریم کودک در تهران می باشد اقدام به برگزاری دوره برای علاقمندان به این حرفه از آرایشگری کرده است در این دوره  یعنی دوره آموزش چهره پردازی کودک که با نام های دیگر نظیر آرایش کارتونی نیز شناخته شده می باشد آموزشگاه ساقدوش هنرجو را با انواع مهارت های چهره پردازی کودک با استفاده از بروزترین تکنیک های روز دنیا و زیر نظر مربیان مجرب و کار آزموده  آموزش می دهد. همچنین حین جلسات با انواع  ابزار گریم، آموزش گریم دخترانه و پسرانه ، آموزش گریم شخصیت های کارتونی ، آشنایی با انواع فرم صورت ، گریم های سه بعدی و مهارت و تخصص  های گریم کودک متناسب با جدیدترین متد روز دنیا گام به گام آشنا و تبدیل به فرد حرفه ایی در این رشته آرایشی می شود.

رنگ شناسی و ترکیب رنگ

نقاشی صورت کودک می تواند بر روحیه کودکان نیز تاثیر گذار باشد و حالات روانی آنها را نیز تحت تاثیر قرار دهد. رنگ ها هم انواع مختلفی دارند که برای مثال: می توان به رنگ های اصلی  اشاره کرد،رنگ های قرمز – آبی و زرد. هرکدام از این رنگ ها می تواند  شادی کودک را افزایش دهد به خصوص رنگ زرد زیرا این رنگ حاوی رنگ سفید است که بسیار آرامش بخش و خوشحال کننده می باشد برای همین است که بیشتر برای کودکان نقاشی باب اسفنجی را انجام می دهند زیرا دارای رنگ زرد است .

وسایل لازم برای دوره آموزش آرایش کودک

دوره آموزش چهره پردازی کودک نیز مانند سایز انواع دوره های دیگر تحت چندین جلسه برگزار می شود. در صورتی که شما نیز متقاضی شرکت در دوره چهره پیردازی کودک می باشید و می خواهید این دوره را شرکت نمایید نیازمند تهیه برخی از تجهیزات و سایل می باشید. البته قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید این وسایل کنید باید در ابتدا در این دوره شرکت نمایید و  سپس بعد از اینکه در این دوره ثبت نام کردید در جلسه اول مدرس دوره به شما خواهد گفت که برای گذراندن این دوره به چه ابزارهایی نیاز دارید سپس شما می توانید با مراجعه به بازار نسبت به خرید این ابزارها اقدام نمایید. برخی از این وسایل و ابزار ها شامل رنگ ها ، اكليل ،پالت ها رنگ ها ، پد رنگ آمیزی و… می باشد. 

 

نیاز به مشاوره دارید؟

خانم صادقی - مدیریت آموزشگاه
تلفن تماس : 09123065733

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آکادمی آموزشی ساقدوش

ثبت اطلاعات شرکت در دوره آموزشی

* همه موارد با دقت پر شود – جهت برقراری ارتباط با شما