مش و هایلایت فانتزی

مش و هایلایت مو یکی از لاین های تخصصی در حوزه آرایشی و بسیار محبوب نزد خانم های ایرانی است که می توان به کمک آن تغییرات بسیار چشمگیر و خیره کننده ای را در ظاهر ایجاد کرد. از آنجایی که رنگ و مدل مو در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد، کیفیت خدمات رنگ و مش مو هم اهمیت زیادی پیدا کرده است. به طوری که همه خانم ها برای انجام آن به دنبال بهترین سالن آرایشی رنگ و مش مو هستند.اگر ساکن شرق تهران هستید و می خواهید توسط بهترین رنگ کاران و در بهترین سالن های آرایشی مش موی خود را انجام دهید، می توانید از خدمات مش مو آرایشگاه ساقدوش کمک بگیرید. ساقدوش مجموعه زیبایی است که در تمام حوزه های آرایشی از جمله مش و هایلایت، به صورت تخصصی کار می کند و متخصصین زیبایی با تجربه و ماهری را دارد که به کمک این عزیزان می تواند بالاترین کیفی...

مش و هایلایت مو یکی از لاین های تخصصی در حوزه آرایشی و بسیار محبوب نزد خانم های ایرانی است که می توان به کمک آن تغییرات بسیار چشمگیر و خیره کننده ای را در ظاهر ایجاد کرد. از آنجایی که رنگ و مدل مو در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد، کیفیت خدمات رنگ و مش مو هم اهمیت زیادی پیدا کرده است. به طوری که همه خانم ها برای انجام آن به دنبال بهترین سالن آرایشی رنگ و مش مو هستند.
اگر ساکن شرق تهران هستید و می خواهید توسط بهترین رنگ کاران و در بهترین سالن های آرایشی مش موی خود را انجام دهید، می توانید از خدمات مش مو آرایشگاه ساقدوش کمک بگیرید. ساقدوش مجموعه زیبایی است که در تمام حوزه های آرایشی از جمله مش و هایلایت، به صورت تخصصی کار می کند و متخصصین زیبایی با تجربه و ماهری را دارد که به کمک این عزیزان می تواند بالاترین کیفیت را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

روش های مش کردن موی سر

همانطور که در ویکی پدیا آمده است : مش کردن مو سر با سه روش کلاه، فویل و دیسکی انجام می‌شود. در روش کلاهی یک کلاه پلاستیکی با سوراخهای فراوان کوچک را روی سر قرار می‌دهند و با یک قلاب (مانند قلاب، قلاب بافی) دسته‌های مو را از داخل سوراخ‌های کلاه بیرون می‌کشند. بدین وسیله برخی قسمت‌های مو از بقیه موی سر جدا می‌شود. سپس موهای بیرون آمده از کلاه را دکلره کرده و عمل رنساژ را روی آن انجام می‌دهند.

روش مش کردن کلاهی به افرادی که موهای کوتاه یا متوسط دارن و جنس موهایشان نرم هست پیشنهاد می شود به این دلیل که شما اگر موی بلند و وز داری داشته باشید این روش برای شما با درد زیادی همراه خواهد بود.

روش مش فویلی : این روش محبوبیت ویژه ای دارد و برای افرادی که موهای بلند دارند مناسب می باشد. در این روش میتوانیم لایه های مو را بصورت زیباتری رنگ و مش کنیم.

ماندگاری رنگ مو

در نظر داشته باشید که آرایشگر شما وقتی بهترین رنگ مو را برای شما استفاده می کند و این اطمینان را به شما می دهد که رنگ موی شما ماندگاری بالایی خواهد داشت، در صورتی که یک سری نکات را خودتان رعایت نکنید باعث پایین آوردن عمررنگ مویتان خواهید شد. هر روز موهایتان را شامپو نکنید. اما اگر موی چربی دارید و نیاز دارید که هر روز حمام کنید فقط شامپو را به کف سرتان بزنید نه به همه ی موهایتان. موهای خود را با آب ولرم بشویید و در آخر یک بار روی موهای خود آب خنک بگیرید. هرگز موهای خودرا با آب خیلی داغ یا خیلی یخ نشویید. حتما از شامپوها و محصولاتی که برای موهای رنگ شده هستند استفاده کنید. این محصولات هم باعث دوام رنگ موی شما میشوند هم به تقویت موهای شما کمک می کنند. حتما قبل از وارد شدن به استخر و نفوذ مستقیم کلر به موهایتان قبلا موهای خود را با آب شهری و یا آب معدنی بشویید. یادتان باشد هرچقدر به رنگ کردن موهایتان علاقه مند باشید و زود به زود رنگ آنها را تمدید کنید موهای شما بیشتر به مواد مغذی احتیاج دارد. پس حتما از یک ماسک موی مغذی برای موهای رنگ شده استفاده کنید.

توصیه : بعد از هر بار رنگ مو و دکلره باید مدتی را به موی خود استراحت داده و با محصولات مراقب از مو به آن رسیدگی کنید اما اگر تا به حال مراقب موهای خود نبوده اید و موهای شما دمیج شده و حالت سوختگی پیدا کرده میتوانید با کراتینه کردن موها شادابی را به موهایتان باز گردانید. 

 

نیاز به مشاوره دارید؟

خانم صادقی - مدیریت آموزشگاه
تلفن تماس : 09123065733

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آکادمی آموزشی ساقدوش

ثبت اطلاعات شرکت در دوره آموزشی

* همه موارد با دقت پر شود – جهت برقراری ارتباط با شما