کاربر مواد شیمیائی

این روزها یکی از پر کاربرد ترین خدمات آرایشی، انجام رنگ مو و خدمات مربوط به مواد شیمیایی مورد استفاده برای موها است. برای یادگیری این مهارت دوره های آموزشی تخصصی و حرفه ای برگزار می شود که به آن دوره کاربر مواد شیمیایی گفته می شود. در این دوره تمامی مهارت های تخصصی لازم مربوط به کاتالوگ خوانی، رنگ شناسی، دکلره، ساخت رنگ‌های ترکیبی، روش‌های هایلایت، لولایت، مش، پروتئینه و کراتینه کردن، شناخت مواد کاربردی و … به هنرجو آموزش داده می شود و فرد می تواند پس از آن به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت کند. علاوه بر موارد ذکر شده، یک کاربر مواد شیمیایی آرایش زنان، تخصص‌های لازم در زمینه کراتینه و پروتئینه کردن موها را نیز به دست می‌آورد. برای کار با مواد شیمیایی آرایشی رعایت یک سری از نکات و مراقبت‌های بهداشتی ضروری است...

رزرو تلفنی نوبت 09125501886 - 77449633-021

این روزها یکی از پر کاربرد ترین خدمات آرایشی، انجام رنگ مو و خدمات مربوط به مواد شیمیایی مورد استفاده برای موها است. برای یادگیری این مهارت دوره های آموزشی تخصصی و حرفه ای برگزار می شود که به آن دوره کاربر مواد شیمیایی گفته می شود. در این دوره تمامی مهارت های تخصصی لازم مربوط به کاتالوگ خوانی، رنگ شناسی، دکلره، ساخت رنگ‌های ترکیبی، روش‌های هایلایت، لولایت، مش، پروتئینه و کراتینه کردن، شناخت مواد کاربردی و … به هنرجو آموزش داده می شود و فرد می تواند پس از آن به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت کند. علاوه بر موارد ذکر شده، یک کاربر مواد شیمیایی آرایش زنان، تخصص‌های لازم در زمینه کراتینه و پروتئینه کردن موها را نیز به دست می‌آورد. برای کار با مواد شیمیایی آرایشی رعایت یک سری از نکات و مراقبت‌های بهداشتی ضروری است. بنابراین برای این که بتوانید به عنوان یک کاربر مواد شیمیایی آرایش زنانه مشغول به کار شوید باید در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برگزار شده شرکت کرده و پس از آن مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای را هم از آموزشگاه ساقدوش دریافت کنید.

منظور از کاربر مواد شیمیایی آرایش زنانه چیست؟

کاربر مواد شیمیایی به کسی گفته می‌شود که تمام نکات و آموزش‌های لازم در زمینه زیباسازی موها را فرا گرفته باشد. چرا که کار کردن با مواد شیمیایی به خصوص رنگ و مش کردن موها به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد. کاربر مواد شیمیایی در پیرایش زنانه، جزء گروه مراقبت‌های زیبایی محسوب می‌شود. یک کاربر مواد شیمیایی باید در به کارگیری مواد شیمیایی، تخصص لازم را به دست آورد تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

مراحل مختلف کاربری مواد شیمیایی در آرایش زنانه

امروزه خدمات آرایشگری بسیار گسترده و متنوع شده است.‌ در زیر به برخی از مهم‌ترین خدمات مربوط به این حرفه اشاره می‌کنیم.
● خدمات پوستی: این خدمات شامل مراقبت‌های پوستی از جمله پاکسازی پوست، اصلاح صورت، تتو، طراحی و اپیلاسیون است.
● آرایش و‌ پیرایش ابرو: این پیرایش شامل اصلاح ابرو، هاشور، سایه، قاب، لیفتینگ، فیبرز و لمینت ابرو است.
● پیرایش مو : این شاخه از آرایشگری شامل کوتاهی مو و مدل‌های مختلف شینیون می‌شود.
● پروتئینه و کراتینه موها: این دوره شامل آموزش‌های لازم در جهت مراقبت‌های موها است.
● آرایش و میکاپ چهره: در میکاپ چهره به آرایش صورت، گریم و میکاپ عروس، هنر پیشه‌ها و … پرداخته می‌شود.
● خدمات مربوط به ناخن: این خدمات شامل کاشت ناخن، لمینت ناخن و طراحی ناخن است که به عنوان مانیکور و پدیکور نیز شناخته می‌شوند.
● انواع اکستنشن: اکستنشن شامل انواع مختلف است.‌ در واقع اکستنشن به معنای اضافه کردن مو است که در قسمت‌های مختلف مانند موی سر، مژه‌ها و … کار گذاشته می‌شود.
● انواع دیگر هنرهای زیبایی: این شاخه شامل آموزش آرایش چهره و میکروپیگمنتیشن است.
● انواع مختلف رنگ‌ مو: این دوره شامل هایلایت، لولایت و … است. 

 

نیاز به مشاوره دارید؟

خانم صادقی - مدیریت آموزشگاه
تلفن تماس : 09123065733

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آکادمی آموزشی ساقدوش

ثبت اطلاعات شرکت در دوره آموزشی

* همه موارد با دقت پر شود – جهت برقراری ارتباط با شما